Dahiliye Ve Metabolizma Rahatsızlıklar

Tedavi Alanları

• Tedavi Alanları
      • Bağışıklık Sistemi Bozuklukları
      • Kalp hastalıkları (göğüs ağrısı, çarpıntı, koroner kalp hastalıkları, kalp-kapak ve kalp kası yetersizlikleri)
      • Beslenme bozuklukları
      • Endokrin ve metabolizma bozuklukları
      • Mide-barsak hastalıkları (mide ülseri, on iki parmak barsak ülseri, ishal, kabızlık, hassas barsak sendromu IBS)
      • Karaciğer hastalıkları (karaciğer yağlanması, kronik hepatitler, barsak ve mide gizli kanamaları)
      • Kan hastalıkları (kansızlık, B12, folik asit, demir eksikliği gibi çeşitli kansızlık nedenlerinin araştırılması)
      • Enfeksiyon hastalıkları (ateş yapan çeşitli sebepler, midede helicobacter tespiti)
      • Böbrek hastalıkları (nefritler, akut ve kronik gelişen böbrek yetmezliği, elektrolit bozuklukları, böbrek kistleri ve böbrek taşları, idrardan kan gelmesi)
      • Hipertansiyon ve hipotansiyon
      • Şeker hastalıkları
      • Obezite ve insülin direnci
      • Tiroid hastalıkları (tiroid bezinin az ya da çok çalışması, hashimato, tiroid)
      • Akciğer hastalıkları (astım, koah, kronik bronşit, zatüre, öksürük, balgam, bronşektazi ve her çeşit akciğer enfeksiyonu)
      • Sigara bıraktırma yöntemleri ve sigaranın bırakmış olduğu akciğer hasarlarının tedavisi
      • Varis teşhis ve tedavisi, damar hastalıklarından korunma
      • Akut solunum yolu enfeksiyonları, viral enfeksiyonlar (grip, influenza A+B)
      • Alerjik hastalıklar
      • Cinsel fonksiyon bozuklukları