Check Up

• Check – Up
    • Check - up; periyodik olarak yapılan genel ve kapsamlı sağlık kontrolüdür.

Sağlık sorunu olmayan veya bilinen hastalığı olan bir kişide olası, gizli, bilinmeyen hastalıkları erken dönemde ortaya çıkaran ve önlem alınmasını amaçlayan; yaş, cinsiyet, çevresel faktörler ve genetik yatkınlık da dikkate alınarak yapılan sağlık taraması ve tetkikler bütünüdür.

Modern tıpta amaç; hastalık ortaya çıkmadan önce gerekli önlemleri alarak kişinin sağlıklı kalmasını sağlamaktır.

Erken tanı ve tedaviyle; ileri evrelerde tedavisi zorlaşan veya tedavi şansı kalmayan sağlık sorunları tespit edilerek kişinin yaşam süresi ve kalitesi artırılabilir.

Neden düzenli check - up yaptırmalıyız?

Risk faktörleri yüksek olan, genetik yatkınlığı olan, aile öyküsü pozitif olan kişiler şikâyeti olsun veya olmasın mutlaka yılda bir kez check - up yaptırmalıdır.

Check - up sadece tahlil ve tetkik yaptırmak değildir. Kapsamlı fizik muayene yapılması, sonuçların yorumlanması, ona göre yol haritasının çizilmesi demektir. Check – up’ta her bir değerin normal olması kişiler için büyük şans iken anormallikler de check - up yaptırmanın önemini göstermektedir. Sağlığımız en değerli varlığımızdır, onu yaşamın akışında şansa bırakmamalıyız.

Yaşımız ilerledikçe organ fonksiyonları gerilemekte, sistemik hastalık ve kanser riski artmaktadır. Yaşımız ilerledikçe check - up yaptırmak daha da önem kazanmaktadır. Check - up programları kişinin yaşına, cinsiyetine, genetik yatkınlığına, yaşam şekli ve geçmiş sağlık öyküsüne göre değişebilir. Öncelikle kişinin doktoru tarafından öyküsü alınarak, fizik muayenesi yapılarak uygun program seçilmelidir.

Check-up Paketleri ile ilgili randevu ve bilgi almak için 0212 243 53 77 no’lu numaradan bizi arayabilir veya web sitemizdeki online hizmetlerden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.